Wij versturen bijna alle pakketten met PostNL. Voor landen buiten Nederland zal dit met partners van PostNL bij u aangeboden worden. Het kan voorkomen dat er voor een andere vervoerder gekozen wordt.

Normaal gesproken arriveert een pakket binnen 1 werkdag (90%) nadat de zending bij ons de deur is uitgegaan. Is het pakket na 4 werkdagen nog niet ontvangen (nadat u van ons een track en trace code hebt ontvangen), dan raden wij aan contact met ons op te nemen.

Bezorgen op pakketlocatie

Met het bezorgen op pakketlocatie bepaalt je zelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt. Je kan kiezen uit één van de 1.700 winkellocaties aangesloten bij PakjeGemak van PostNL.

Ruime openingstijden

PakjeGemak locaties kennen ruime openingstijden. Zo zijn op koopavonden ruim 600 locaties tot 20:00 uur of later open. Op zaterdagen zijn ongeveer 1.600 locaties geopend.

Hoe werkt het?

Je kiest bij het kiezen voor een bezorgmethode voor Afhalen op pakketlocatie. Vervolgens kan je jouw favoriete pakketlocatie selecteren. Op dit moment kan je kiezen voor de pakketpunten van PostNL in Nederland. Andere landen behoren momenteel nog niet tot de mogelijkheid. De kosten zijn gelijk aan die van de pakketdienst.

Verzendkosten

  iDeal / Vooruitbetaling
Nederland (t/m 2 kg) gratis
Europa zone 1 * € 14,50
Europa zone 2 ** € 20,50
Wereldwijd Op aanvraag

Bij pakketten zwaarder dan 2 kilogram kunnen wij extra kosten in rekening brengen.

Zone indeling

Europa zone 1

België, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco), Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad), Luxemburg, Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische Eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en de Kanaaleilanden), Zweden.

Europa zone 2

Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenië, Slovenië, Slowakije, Tsjechië Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer Eilanden, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, de Kanaaleilanden, Kosovo, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland.

Wereldwijd

Alle overige landen (incl. Rusland).

Track & Trace

Op het moment dat je bestelling wordt verzonden, ontvang je van ons per email een "Track en Trace code". Met deze code is het pakket op www.tracktrace.nl te volgen. Past de bestelling in een envelop en is het van geringe waarde, dan kan het zijn dat je geen Track&Trace code ontvangt. 

Wat als er niemand thuis is?

Als het pakketje bij u wordt aangeboden en er is niemand thuis, dan laat de bezorger een briefje achter. Hierop staat aangegeven of het pakket nogmaals wordt aangeboden of dat u het kunt afhalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

Houd er rekening mee dat wanneer u het pakket op het postkantoor afhaalt, u zich moet kunnen legitimeren.

Wat als het pakket zoek raakt?

Als het pakket tijdens het verzendproces zoekraakt, dan is dat uiteraard ons probleem. Wij zullen u na constatering hiervan u een nieuwe zending doen toekomen.

Wat als uw bestelling beschadigd arriveert?

VerrekijkerShop garandeert dat uw pakket in goede orde arriveert. Mocht een pakket bij ontvangst beschadigd blijken te zijn, meld dit dan onmiddellijk aan ons. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk in orde brengen.

Levering vanuit externe leveranciers

Wanneer een product niet direct bij ons op voorraad is, kunnen wij voor dropshipping kiezen. De bestelling wordt dan rechtstreeks van de leverancier naar jou verstuurd. Hierbij wordt soms gebruik gemaakt door andere bezorgers dan de voor ons gebruikelijke PostNL. De verzendkosten hiervoor zijn niet anders dan bij versturen vanuit ons eigen magazijn. Indien beschikbaar zullen we je zo spoedig mogelijk een track&trace code sturen.