Bevalt om welke reden dan ook het product u niet helemaal goed? Dan kunt u deze binnen dertig (30) dagen na ontvangst retourneren of (eenmalig) gratis omruilen. U vraagt hiervoor een retourzending aan via mail, chat, telefoon of onze website. Voor €9,95 (incl. BTW) kan het pakket bij u thuis afgehaald worden. U hoeft dan niet langs een DPD Pakketpunt. Hoe handig is dat! U hoeft hierbij niks te plakken of te printen, de bezorger komt het pakketje ophalen en overhandigd u het ontvangstbewijs.

Retourneren via de VerrekijkerShop is eenvoudig

  • De retourtermijn is verlengd van 14 dagen, naar 30 dagen. Zo hoeft u niet te haasten met het retourneren van uw bestelling.
  • Omruilen is gratis (eenmalig) via een DPD of DHL pakketpunt of in onze fysieke winkel.
  • U kunt eenvoudig een label aanvragen via het retourportaal.
  • Thuis afhalen van uw bestelling is ook mogelijk.

Terugbetaling

Wij betalen je het hele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk. Na ontvangst van uw retour wordt dit binnen 2-3 werkdagen verwerkt. Wij betalen het aankoopbedrag terug op dezelfde manier waarmee je de bestelling hebt betaald. Het doorgeven van uw betaalgegevens is dus niet nodig.

Verzendkosten

De verzendkosten voor het retourneren nemen wij voor onze rekening wanneer u de bestelling omruilt voor een ander model en de bestelwaarde boven de €50,- is. Het retourneren via een DPD pakketpunt is dan dus gratis en er worden geen kosten in rekening gebracht. Ook bieden wij de mogelijkheid om uw bestelling bij u thuis af te halen. De kosten hiervan bedragen 9,95 (incl. BTW). Voor alle retourprocedures geldt dat uw bestelling moet voldoen aan de hiervoor opgestelde voorwaarden.

Voorwaarden retourneren

Voorwaarden hiervoor zijn:

  • Gratis retourneren tegen een ander product (bij keuze artikel ruilen of winkeltegoed) boven een bestelwaarde (incl. verzendkosten) van €50,-.
  • Retourneren via een DPD of DHL punt via ons retourportaal tegen een voordelig tarief (€5,95) met restitutie van het aankoopbedrag.
  • Het product dient ongebruikt te zijn en in staat van aankoop te verkeren. Even erdoorheen kijken is natuurlijk geen probleem. Van belang is dat er geen gebuiksproken zijn;
  • De retourzending moet voorzien zijn van de originele aankoopfactuur;
  • Het retourpakket dient voldoende gefrankeerd te worden;
  • Het is aanbevolen om uw pakket verzekerd en aangetekend te versturen, verzending is voor eigen risico. U kunt een label bij ons aanvragen om zo kosten te besparen;
  • Het product dient degelijk verpakt te worden;
  • U dient op de website een retouraanvraag te doen en te wachten op een bevestiging.

Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen niet geruild worden:

  1. Software waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend.
  2. Verbruiksartikelen zoals beschermfolie of reinigingsvloeistof.
  3. Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, headsets, hoofdtelefoons.
  4. Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
  5. Afgesloten abonnementen, al dan niet in combinatie met hardware.

Retour aanmelden

Uw retour aanmelden kan via de onderstaande knop. U kunt een retourlabel aanvragen en uw bestelling afgeven bij een DPD of DHL afhaalpunt.

Retour aanmelden