- Hoe te bestellen?
- Hulp bij bestellen
- E-mail update
- Annuleren of wijzigen
- Jouw bestelling online volgen
- Zakelijke klanten
Hoe te bestellen?
Je kan jouw bestelling plaatsen door alle gewenste artikelen in het winkelmandje te plaatsen. Als je vervolgens op het winkelmandje klikt zie je een overzicht van de bestelde producten, in dit scherm kan je aantallen wijzigen of artikelen verwijderen. Is jouw bestelling compleet naar wens, dan kan je klikken op de knop "afrekenen". Op deze wijze plaats je jouw bestelling.
In het volgende scherm wordt je gevraagd om jouw persoonlijke gegevens in te voeren of kan je inloggen met jouw persoonlijke account (e-mailadres en wachtwoord).
Voer vervolgens het afleveradres in, en pas indien gewenst het factuuradres aan. De volgende stap is de gewenste verzendmethode. Afleveren kan aan huis, of op een pakketlocatie. U kunt het product ook ophalen in de winkel. Het is mogelijk het product in te laten pakken met cadeaupapier.
In de laatste stap kunt u betalen en de bestelling afronden.
Hulp bij bestellen
Mocht je hulp nodig hebben bij het bestellen, dan kan je mailen naar info@verrekijkershop.nl. Je kan ook telefonisch contact opnemen op 0593 58 25 24. Wij zijn telefonisch bereikbaar op dinsdag tot en met zaterdag vanaf 9:00. Op dinsdag tot en met donderdag tot 18:00. Vrijdag tot 20:00 en zaterdag tot 17:00
E-mail update
Zodra je een bestelling bij ons plaatst, ontvangt je een email met jouw ordergegevens, een digitale factuur en betaalgegevens. Wij houden je continu per e-mail op de hoogte van de status van jouw bestelling. Wij sturen je een e-mail zodra jouw betaling is ontvangen en zodra jouw bestelling is verstuurd. Mocht de bestelling onverhoopt niet of tijdelijk niet leverbaar zijn dan brengen wij je ook direct op de hoogte omtrent de levertijd.
Annuleren of wijzigen
Je kan jouw bestelling gemakkelijk annuleren of wijzigen door een e-mail te sturen naar info@verrekijkershop.nl. Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in de onderwerpregel van de e-mail. Een order annuleren is uiteraard kosteloos.
Jouw bestelling online volgen
Nadat je een bestelling bij ons heeft geplaatst, krijg je per email een inlogcode om de status van jouw bestelling te volgen. Nadat het pakket door ons is overgedragen aan PostNL kan je de zending volgen via www.tracktrace.nl.
Zakelijke klanten
Als zakelijke klant kan je bij grotere bestellingen een offerte aanvragen. Dit kan via info@verrekijkershop.nl.